Partnereink

Balance Power Plate - Rákospalota

 

Power Plate

A Power Plate edzés időmegtakarító, ugyanakkor különféle izomépítő gyakorlatok használatával komplex edzést érhetünk el vele. A forradalmian új edzési technológia harmonikus rezgéseket közvetít a testbe, melyekkel az izmok természetes reflexív összehúzódásokat vált ki, másodpercenként 25-50 alkalommal, megmozgatva akár az izmok 98%-át, míg a hagyományos edzőtermi gépek csak 60%-ot dolgoztatnak!



 


Power Plate, a világsiker!

Power Plate® gép az egyik legizgalmasabb technológiai találmány a sporteszközök, az atlétika, az egészségmegőrzés és a fittség növelésének területén. A gyorsulási tréning gyakorlatokkal javul az erőnlét, az egészségi állapot, illetve a sport- és funkcionális teljesítmény. A plató másodpercenként többször elmozdul a test alatt, amelyre a válasz az azonnali izomstabilizálás, az egyensúly megtartása érdekében. Ez a reflexes izom összehúzódás eredményezi a rugalmasság, a koordináció és az erő javulását.



 

Hogyan és miért hat a Power Plate módszer?

A Power Plate edzés közben kifejtett erő alapja a gyorsulás. Nem kell a tömeget, súlyokat használni ahhoz, hogy nagyobb erővel dolgozzanak izmaink, ezáltal megkíméljük ízületeinket. A 3 dimenziós vibráció által létrejövő intenzív izomösszehúzódások így akár testünk tömegének ötszörösével is hatnak az izmokra. Ez a stimuláció lehetővé teszi a 98%-os kapacitású izommunkát.





Hogyan néz ki egy Power Plate edzés?

A 30 perces edzés jól felépített rendszer szerint dolgozik. Fél óra alatt sor kerül a bemelegítő gyakorlatokra, majd különböző feladatokkal fejlesztjük az egyensúlyt, az általános erőt, a rugalmasságot, az állóképességet. Személyre szabva megdolgoztatjuk az Ön által problémásabbnak ítélt testrészeket. Az edzés végén mindig relaxáló masszázs gyakorlatokkal zárunk.



Kontraindikációk


Abszolút kontraindikációk

  • Akut megbetegedések, gyulladásos folyamatok
  • Trombózis
  • Friss műtéti hegek (hat hétnél fiatalabbak)
  • Implantátumok beültetése, (hat hónapnál frissebb műtét)
  • Stents és Bypass (műér)műtétek (hat hónapnál frisebb beültetés)
  • Magasfokozatú csontritkulás törésekkel (t-score skálán 3.0 felett)
  • Nem kezelt magas vérnyomás
  • Agyi-pacemaker
  • Súlyos cukorbetegség gangrénás fekéllyel vagy nekrózissal (szöveti elhalás)
  • Terhesség


Relatív kontraindikációk

A relatív ellenjavaslatok alá esnek olyan panaszok és betegségképek, amelyek bizonyos szabályok figyelembevétele mellett lehetővé teszik a Power Plate edzést. Természetesen fontos a megfelelő gyakorlatok kiválasztása, a terhelés dózisának optimalizálása és a kompetens edző vagy mozgásterapeuta jelenléte. Mind e-mellett mérlegelni kell a vendég/páciens személyes adottságait is illetve a relatív ellenjavallatok veszélyét is, azaz mennyi előnnyel és rizikóval jár az edzés. A jelnlegi ismereteink szerint az alábbi panaszképek esnek a relatív kontra indikáció, azaz ellenjavallat alá:
 

  • Nem akut hátfájás
  • Stents illetve Bypass (műér) műtétek ha hat hónapnál régebbiek
  • Implantátumok (Protézisek), ha hat hónapnál régebbi a beavatkozás
  • Epe-és vesekövek
  • Koszorúér megbetegedések
  • Tumor, kemoterápia, más rákterápiák
  • Szívritmus keltő (pacemaker)
  • Köszvény
  • Epilepszia
  • Szédülés


Mint bármilyen mozgásforma megkezdése előtt, minden esetben kérje ki orvosa véleményét!



 

 
Balance Power Plate - 1151 Budapest (Rákospalota), Károlyi Sándor u. 40. (2016. szeptember 1-től)

Minden ami sport, minden ami táplálkozás
2017 © Minden jog fenntartva