Sport szerinti termékajánló

Mi kell az evezéshez?

Evezés


A helyes táplálkozás kétségkívül fontos szerepet játszik egy sportoló teljesítményében. Legyen szó akár hosszú vagy rövid távú, egyéni, páros, vagy csapatos evezésről, a helyes szénhidrát-fehérje-zsír bevitel arányaira oda kell figyelni. A megfontoltan kiválasztott táplálékkiegészítő kombinációk segítségével teljesítményed javulhat, az általad megtett távok hossza pedig nőhet.



 

A megfelelő tápanyagok bajnoki szintre segíthetnek téged. Érdemes növelned a fehérjebeviteled, és célodtól függően több teljesítményfokozó készítményre is szükséged lehet. Az állóképességi sportot űzők számára nélkülözhetetlen az aminosavak bevitele és izotóniás italok fogyasztása. Edzés közben elektrolitokat veszít a szervezet, melyeket fontos pótolni. A továbbiakban a testformáláshoz szükséges kiegészítők és hatóanyagok leírását találod.
 

Szénhidrátok

A szénhidrátok jelentik az intenzív fizikai megterhelések elsődleges energiaforrását. Kiegészítésképp segítséget jelenthetnek a nap folyamán bármikor, ha gyorsan és egyszerűen akarunk gondoskodni az energia utánpótlásról, és különösen előnyösek edzések közben és után.
 


Fehérjék

Az intenzív sport fokozza a szervezet fehérjeigényét. Ha edzel, nehéz akkora mennyiségű szilárd táplálékkal biztosítani a szükséges fehérje mennyiséget, mint amennyi a testednek kell. Ezért nagyszerű segítőtársak a fehérje készítmények, melyek esszenicális aminosavakat is tartalmaznak! Minden sporttevékenység után javasolt fogyasztani egy adagot, hogy megőrizhesd a száraz izomtömegedet.


Aminosavak

Aminosavaknak nevezzük a fehérjék építőköveit. Az aminosavak enzimekkel együttműködve szerepet játszanak a hormontermelésben, a szervek és az izomszövet felépítésében, valamint részt vesznek az anyagcsere-folyamatokban is. Fontosak továbbá az izmok fejlődésében és regenerációjában. Ha idegenkedsz a fehérje shake formájában való bevitelétől, akkor sem kell lemondanod a megfelelő tápanyagokról: használj aminosavakat!


Kreatinok

A kreatin egy olyan fajta aminosav, amely legfőképp vázizomzatban található és amely fokozza az adenozin-trifoszfát (ATP) képződést, így részt vesz az izomsejtek energiaellátásában. Ha étkezéseidet kreatinnal egészíted ki, az izmaidban több kreatint tárolódik, ezáltal teljesítményed jobb lesz, robbanékonyságod fokozódik.


Energizálók, NO-fokozók

Javítják a vérkeringést, ezáltal segítenek a teljesítmény növelésében. Értágító hatásuknak köszönhetően megnövekszik a test oxigénfelvétele, ezáltal tovább bírod majd az evezést. Késleltetik az edzés közben fellépő izomsavasodást, ezáltal elősegítik a hatékonyabb edzésmunkát.


Vitaminok és ásványi anyagok

Egészséged megőrzéséhez, valamint a megfelelő anyagcsere-folyamatokhoz nélkülözhetetlenek a vitaminok és ásványi anyagok külső bevitele, pótlása. Sportolóknak az egészség, a csúcsteljesítmény elérése érdekében és a regeneráció szempontjából van kulcsszerepük.


Ízületvédők

Legyen szó kajakról vagy kenuról, ízületeid fokozott igénybevételnek vannak kitéve. Ahhoz, hogy sérülésmentesen teljesíthesd az adott távot, érdemes valamely ízületvédő készítmény segítségét igénybe venni, melyek segítenek a porcok és ízületek kenésében, és rugalmasságuk visszaállításában.
 


Evezés - BioTechUSA protein-vitamin.hu

Minden ami sport, minden ami táplálkozás
2017 © Minden jog fenntartva