Sport szerinti termékajánló

Mi kell a kerékpározáshoz?

Kerékpározás

Legyen szó akár hosszútávú, szabadtéri, vagy akár versenykerékpározásról, a helyes táplálkozás, tehát a megfelelő mennyiségű és minőségű szénhidrát-fehérje-zsír bevitel szerepe kétségbevonhatatlan. Az alaposan összeválogatott táplálékkiegészítők segítségével teljesítményed javulhat, a tekerés pedig élménnyé válhat.
 

 


Az állóképességi sportot űzők számára talán a legfontosabb a testmozgás alatti tápanyagbevitel. Legyen szó akár edzésről, akár versenyről, a megfelelő szénhidrát, vitamin-és ásványi anyag, valamint fehérjepótlás elengedhetetlen. Persze ezen felül nem árt odafigyelni az edzés előtti és utáni táplálkozásra is!


Izotóniás italok, energizálók

Testmozgás során szervezeted szénhidrát-, és zsírraktárai ürülnek, mi több, ásványi sókat is vesztesz. Ahhoz, hogy teljesítményed ne romoljon, és hogy az edzést, vagy versenytávot maximális erőbedobással végigcsináld, ezeket a tápanyagokat pótolnod kell! A minőségi szénhidrátokat, vitaminokat-, és ásványi anyagokat, valamint a hozzáadott teljesítményjavító összetevőket tartalmazó izotóniás és hipotóniás készítmények fogyasztása szükségszerű céljaid elérése érdekében.


NO-fokozók

Segítenek a teljesítmény növelésében, javítják a vérkeringést, ezáltal felgyorsítják az izomépítést, a regenerálódást. Értágító hatásuknak köszönhetően megnövekszik a test oxigénfelvétele. Késleltetik az edzés közben fellépő izomsavasodást, ezáltal elősegítik a hatékonyabb edzésmunkát.


Fehérjék

Minden sporttevékenység fokozza a szervezet fehérjeigényét. Ha edzel, nehéz akkora mennyiségű szilárd táplálékkal biztosítani a szükséges fehérje mennyiséget, mint amennyi a testednek kell. Ezért nagyszerű segítőtársak a fehérje készítmények, melyek esszenciális élelmiszerek, fogyasztásuk pedig mentes bármiféle mellékhatástól. Minden sportolás után javasolt fogyasztani egy adagot.


Aminosavak

A testünket 50%-ban felépítő fehérjék építőköveit nevezzük aminosavaknak. Az általunk ismert, több száz aminosav közül vannak esszenciálisak, vagy félig esszenciálisak, melyeket a szervezet egyáltalán nem, vagy csak nagyon kis mennyiségben tud előállítani, ezért azokat külső forrásból pótolni kell. Az aminosavak az enzimekkel együttműködve szerepet játszanak a hormontermelésben, a szervek és az izomszövet felépítésében, valamint részt vesznek az anyagcsere-folyamatokban is. Az állóképességi sportokban hasznos lehet a gyorsabb regenerálódás és a kisebb izomsérülések okozta fájdalmak csökkentésének céljából.


Vitaminok és ásványi anyagok

Szervezetünk zavartalan működéséhez, valamint a megfelelő anyagcsere-folyamatokhoz elengedhetetlen a vitaminok és ásványi anyagok külső pótlása, hiszen táplálékkal egész egyszerűen nem tudunk ezekből elegendő mennyiséget bevinni. Sportolóknál az egészség, a csúcsteljesítmény elérése érdekében és a regeneráció szempontjából van kulcsszerepük.



Kerékpározás - BioTechUSA protein-vitamin.hu

Minden ami sport, minden ami táplálkozás
2017 © Minden jog fenntartva