Sport szerinti termékajánló

Mi kell az úszáshoz?

Úszás

Egy sportoló sikerének kulcsa edzésteljesítménye mellett a sporttáplálkozás. A helyes étkezési szokások mellett a gondosan összeválogatott táplálékkiegészítők jelenthetik azt a fajta pluszt, amivel teljesítményed fokozódhat, állóképességed javulhat, valamint gyorsabb lehetsz a medencében.
 

 


Megfelelő tápanyagok segítségével a rajtkőről elindulva Te lehetsz a leggyorsabb! Az alaposan megtervezett edzésprogramod mellett növelned kell a fehérjebeviteled, és hozzá kell juttatni szervezetedet a fontos vitaminokhoz és ásványi anyagokhoz is.

A továbbiakban a testformáláshoz szükséges kiegészítők és hatóanyagok leírását találod!



Fehérjék

Minden sporttevékenység fokozza a szervezet fehérjeigényét. Hosszú távon nem költséghatékony szilárd táplálékkal biztosítani a szükséges fehérje mennyiséget, ezért nagyszerű segítőtársak a fehérje készítmények, melyek esszenciális élelmiszerek, fogyasztásuk pedig mentes bármiféle mellékhatástól, és némi pluszt is jelenthet, már ami az ízvilágot illeti. Egy sportoló számára javasolt napi bevitel testtömeg x 1.5-2.0 g fehérje. A proteinturmixot edzés után fogyaszd, hogy kimerült izmaid megfelelő tápanyaghoz jussanak.


Aminosavak

Aminosavaknak nevezzük a fehérjék építőköveit. Az aminosavak enzimekkel együttműködve szerepet játszanak a hormontermelésben, a szervek és az izomszövet felépítésében, valamint részt vesznek az anyagcsere-folyamatokban is. Fontosak továbbá az izmok fejlődésében és regenerációjában. Ha idegenkedsz a fehérje shake formájában való bevitelétől, akkor sem kell lemondanod a megfelelő tápanyagokról: használj aminosavakat!


NO-fokozók

Segítenek a teljesítmény növelésében, javítják a vérkeringést. Értágító hatásuknak köszönhetően megnövekszik a tested oxigénfelvétele, ezáltal a víz alatt is keményebben tempózol majd.


Izotóniás italok, energizálók

Úszás során szervezeted ásványi sókat is veszít. Ahhoz, hogy teljesítményed ne romoljon, ezeket a tápanyagokat pótolnod kell! A minőségi szénhidrátokat, vitaminokat-, és ásványi anyagokat, valamint a hozzáadott teljesítményjavító összetevőket tartalmazó izotóniás és hipotóniás készítmények fogyasztása kétségkívül indokolttá válik abban az esetben, ha sikerre törekszel.


Vitaminok és ásványi anyagok

Egészséged megőrzése céljából, valamint a megfelelő anyagcsere-folyamatokhoz szükségszerű a vitaminok és ásványi anyagok táplálkozáson kívüli plusz bevitele. Sportolóknak a csúcsteljesítmény elérése érdekében és a regeneráció szempontjából van kulcsszerepük.



Úszás - BioTechUSA protein-vitamin.hu

Minden ami sport, minden ami táplálkozás
2017 © Minden jog fenntartva