Versenyzőink

Nardelotti Zoltán thai box


Mesélj egy kicsit magadról!


Esztergomban születtem, jelenleg Sárisápon lakom és Győrben edzek és tanulok. Kiskoromban nagyon sokszor néztem a Jackie Chan filmeket és nagyon megtetszett az, amivel ő foglalkozott. Már akkor szerettem volna így sportolni. 2007-ben volt egy Kempo bemutató Sárisápon és ezzel elkezdődött a küzdősport-pályafutásom.


Hol edzel és ki az edződ? Mesélj az edzéseidről, hogy telnek és milyen gyakorlatokat végzel?


A győri Unicentrál Bull's Kick-box & Thai-box SE-nél edzek és itt értem el eredményeim legjavát. Itt mindent megtaláltam, ami ahhoz kell, hogy a tőlem telhető legjobb lehessek. Az edzőm, Csányi János IV.Dan kick-box mester és 10.Khan Muay Thai instruktor. Az edzéseim jó hangulatban, de kemény munkával telnek. Hetente 6 edzésem van:, 3 technikai-, és küzdelmi jellegű, ill. 3 kondicionális és erőfejlesztő. Saját testsúlyos erősítő edzéseket és súlyzós edzéseket egyaránt végzek.


Milyen eredményeket értél el eddig?


2013-ban WAKO Junior Európa-bajnoki II. helyezett lettem, K-1 szabályrendszerben

2014. szeptember első felében sikerült megszerezzem az első K-1 Világbajnoki címem a WAKO Junior Világbajnokságon.

2014. .szeptember második felében az IFMA Muay Thai Európa-bajnokságon II. helyezett lettem az első nemzetközi Muay Thai versenyemen.

2014. novemberében megszereztem a WFC szervezet Fél-profi Világbajnoki címét szerezhettem meg.


Egy küzdősportolónak kell tartania speciális étrendet? Ha igen, mire kell különösen figyelnie?


Igen, kell. A formahozás céljából és a megfelelő erő-, és energiaszint eléréséhez ez elengedhetetlen. Ez persze nálunk is időszakos. Felkészülési időszakban bizonyos zsírokat minimalizálni kell, viszont a szénhidrát-, és fehérjebevitelt ilyenkor magasan tartom. Alapozás időszakban kicsit lehet bűnözni, bár ilyenkor sem szoktam nagyon elszállni. A versenyek előtt a súlyhozás miatt nemcsak bizonyos zsírokat, de a szénhidrátot is vissza kell fogjam, viszont a fehérjebevitelt ilyenkor is tartom. Esetleg, ha nagyon nehezen jönne a versenysúly, akkor fogom kicsit visszább azt is.


Milyen táplálék-kiegészítőket használsz a teljesítményed növeléséhez?


Tejsavó fehérje izolátumot, vitaminokat és aminosavakat szedek, esetleg súlyhozás miatt karnitint. Fehérjét és aminosavat az erőm és kondicionális fejlesztésem miatt szedek, és azért, hogy a sok súlycsökkentés miatt ne épüljenek le az izmaim, ill. ne menjen el az az erőm, amit nehéz munkával megszereztem. Azért pont tejsavó-, illetve marhafehérje izolátumot, mert ezeknek a legmagasabb a fehérje tartalmuk. Fontos, hogyha izmot szedek fel az tiszta, száraz izom legyen. A karnitint akkor szedem, mikor egy kicsit nehezebben megy a súlyom csökkentése a versenyek előtt, akkor ez segít benne.


Mivel tudod motiválni magad az edzéseiden, vagy akár a magánéletben?


Azzal, hogy a sok, nehéz munka előbb-utóbb meghozza gyümölcsét.


Mik a céljaid a jövőre nézve ebben a sportban?


Kiskoromban elhatároztam, hogy ha lehetőségem lesz, ebből szeretnék megélni és Profi K-1 és Muay Thai gálákon és versenyeken részt venni. Abból a célból, hogy elismerjék azt, amit csinálok.



BioTechUSA protein-vitamin.hu

2015.03.06.

Minden ami sport, minden ami táplálkozás
2017 © Minden jog fenntartva