A szakértő válaszol

Étkezéssel kapcsolatos kérdések

Tóth Imréné
2015.04.22
16:54

Kedves Szakértő!Sajnos nem tornázhatok nem edzhetek,gerinc problémáim miatt!De nagyon kevés a súlyom emiatt állandó fáradság gyengeség kínoz!Az lenne a kérdésem,hogy kimondottan hízásra lehet e fogyasztani ezeket a termékeket,mert néhányan azt mondják,hogy mellette edzeni kell!Mit tanácsol?Válaszát előre is köszönöm!Ica.

Kedves Ica!
 
A BioTech USA termékpalettája több olyan táplálékkiegészítőt kínál, amik az Ön segítségére lehetnek. Ahhoz, hogy ezek a termékek hasznosuljanak nem szükségszerű a testmozgás.
Javaslom, hogy kimondottan tömegnövelőt fogyasszon kiegészítve egy jófajta vitaminnal.
A tömegnövelők kifejezetten azt a célt szolgálják, hogy magas fehérje-, és szénhidráttartalmukkal plusz kalóriához juttassák a szervezetet. Elkészítésük nagyon egyszerű: csak össze kell rázni őket egy shakerben vízzel (esetleg tejjel, vagy a kettő keverékével), és máris kész a tápanyagban dús turmixunk. A Hyper Mass 1kg-os változata ebben a hónapban ráadásul pont akciós:
 
 
A B-Complex vitamin együttesen felel az energiatermelésért a szervezet számára azzal, hogy támogatja a szénhidrátok, fehérjék és zsírok anyagcseréjét. Szedésével fokozható az étvágy, leküzdhető a fáradtságérzés:
 
 
Remélem tudtam segíteni!
Üdvözlettel,
L. Ágota szaktanácsadó

Mestery Andrea 2015.04.24 22:18
Almási Adrienn Anikó
2013.09.10
16:11

Kedves Szakértő!

Sajnos születésemtől fogva laktózérzékenységben szenvedek. Van 4-5 kg felesleg rajtam, amit szeretnék leadni. Bérletet vettem egy budai konditerembe és amit bírok azt megcsinálom, heti rendszerességgel, ameddig le nem mennek a plusz kg-k rólam.
A kérdésem az, hogy milyen fehérjebevitelre lenne szükségem, amit a BioTech által forgalmaznak és hasznos lehet szervezetem számára és még esetleg segíti a fogyásom is?

Köszönettel: Ancsi

 Kedves Ancsi!

Egy rendkívül magas biológiai értékű tejsavó fehérjét ajánlok számodra, mely tejcukor és aszpartam mentes, és ráadásul ebben a hónapban még akciós is :-) Nagyon alacsony zsír és szénhidrát tartalma segít a formás, vékony alak elérésben:

http://protein-vitamin.hu/feherjek-3/iso-whey-zero-908g-2-201

Az edzésekhez mindenképp érdemes lenne L-karnitint használnod, mely nemcsak segíti fogyókúrád, hanem energiát is szabadít fel. Edzések előtt közvetlenül fogyassz 10 milit, de akár folyadékba téve edzések alatt is fogyaszthatod:

http://protein-vitamin.hu/l-karnitinek-8/l-carnitine-100-000-liquide-500ml-2-33

Zsírégető készítménnyel tovább fokozhatod a hatást, természetes hatóanyagai révén gyorsabban beindul a zsíranyagcseréd:

http://protein-vitamin.hu/zsiregetok-18/thermo-drine-60-kapszula-2-44

Továbbá fogyókúra ideje alatt nagyon fontos a megfelelő vitaminbevitel, ebben segít neked a kifejezetten nők számára kifejlesztett vitaminunk:

http://protein-vitamin.hu/vitaminok-es-asvanyi-anyagok-17/multivitamin-for-women-60-tabletta-6-119

További kérdésed esetén is készséggel állunk rendelkezésedre! Addig is ajánlom figyelmedbe a honlapunkon megtalálható táplálkozási és sportolási cikkeket, ill. partnereink között a fittsütik blogot, ahol remek diétás süteményrecepteket találhatsz.  Céljaid elérésben sok sikert kívánunk! :-)

Üdvözlettel,

Andrea

Szaktanácsadó

Mestery Andrea 2013.09.11 21:58
Gyula
2013.09.09
14:14

Kedves Andrea,

nagyon szépen köszönöm az ajánlott termékeket és tanácsokat.

Már csak egy kérdés - a futás (esetleg edzés előtt) elfogyasztott 2 szem szőlőcukorról mi a véleményed?

Köszönettel

Gyula

 Kedves Gyula!

Az edzés előtti szénhidrát bevitelnek fontos szerepe van a szervezet energia ellátásában az edzés során. Én inkább egy kifejezetten erre kifejlesztett terméket javaslok számodra, ami nem mellesleg nagyon finom :-) Tartalmaz gyors és lassú felszívódású szénhidrátokat is, így egész edzés alatt ellát azokkal a tápanyagokkal, amelyekre szükséged lehet (szemben a szőlőcukorral, aminek csak rövid távú a hatása)

http://protein-vitamin.hu/szeletek-27/go-energy-bar-40g-2-187

További kérdésed esetén is készséggel állunk rendelkezésedre, addig is céljaid elérésben sok sikert kívánunk! :-)

Üdvözlettel,

Andrea

Szaktanácsadó

Mestery Andrea 2013.09.11 19:55
Tánczos Éva
2013.06.30
17:28

T.szakértő!

Ha hízni szeretnék pár kilót (jelenleg 49 kiló vagyok és 162 centi), akkor ehetek sok tésztát, ugye? Imádom az olasz ételeket, de kicsit félek, hogy ne zsírként rakódjon rám amit megeszek. Ja igen, hetente kétszer járok edzeni, egy zumbára, meg egy hot iron-ra, egyébként meg néha futok is. Vitamint szedek, de mást nem. A barátom szokott tömegnövelőt inni, abból én is ihatok? Brutal gainer-t szed.
Köszi
Évi

Kedves Évi!

Ahhoz, hogy a bevitt tápanyagok ne zsírban, hanem izomban raktározódjanak el, mindenképp elengedhetetlen az edzés. A tömegnövelő étrendhez fontos, hogy olyan edzés társuljon, mely elősegíti a tömegnövelést. Erre a kardió jellegű edzés kevésbé alkalmas, szerintem a zumba inkább kardió jellegű, a futás pedig szintén. Mindenféleképpen több, heti 3-4 hot iron vagy más súlyzós edzés a megfelelő táplálkozással kombinálva hozná meg számodra a kívánt eredményt.

A táplálkozást illetően: nyugodtan lehet inni a Brutal Gainer-t, bár én szívesebben ajánlanék neked kezdők számára kifejlesztett tömegnövelőt. A Gainer-t összetevői miatt inkább a haladóknak érdemes használni. 

http://protein-vitamin.hu/tomegnovelok-16/max-gain-plus-1000g-zacsko-2-184

Nem kell lemondani kedvenc ételeidről, tésztás ételeket is fogyaszthatsz, a lényeg, hogy a fent említett edzésmód, edzésgyakoriság mellett tedd ezt. 

Tömegnövelésnél érdemes b-vitaminokban gazdag készítményt alkalmazni, mely elősegíti a tápanyagok beépülését szervezetedbe:

http://protein-vitamin.hu/vitaminok-es-asvanyi-anyagok-17/vitamin-b-complex-60-tabletta-2-126

Sok sikert kívánunk céljaid eléréséhez! :-)

Üdvözlettel,

Andrea

Szaktanácsadó

Mestery Andrea 2013.07.03 20:25
Kiss Petra
2013.06.25
13:13

kedves szakértő!
segítségedet kérném a következőkben: mindenkitől azt hallom, hogy este 6 után már ne egyek semmit ha fogyni akarok, de én este 7-re járok edzeni, és utána nagyon is éhes vagyok. Meg igazság szerint akkor is, ha nem edzek, hiszen általában éjfél körül fekszem csak le. Valahogy nem érzem ezt kivitelezhetőnek, hogy 6 után már ne egyek semmit.
Jó lenne tudni, mi a helyes, mert szeretném azért tartani a súlyomat!
Köszi szépen:
Petra

 Kedves Petra!

Szerencsére jól érzi a szervezeted, hogy éhes. :)

A "ne együnk este 6 után" sajnos egy széles körben elterjedt tévhit, ami ráadásul nagyon káros! A hangsúly este is, mint mindig :-), az étel mennyiségén és minőségén van. Edzés után szervezeted számára pedig még inkább szükséges a tápanyagok pótlása. 

Az alábbit javaslom:

Edzés után fél órán belül fogyassz egy fehérje turmixot, mely azonnal ellátja szervezeted a szükséges fehérjemennyiséggel, így segít izmaid megtartásában és formálásban.

http://protein-vitamin.hu/feherjek-3/nitro-pure-whey-gold-454g-zacsko-2-19

Emellett nyugodtan elfogyaszthatsz egy könnyű vacsorát, például egy szelet teljes kiőrlésű kenyeret tonhallal, zöldségekkel vagy rántottát,/főtt tojást,/tükörtojást egy szelet teljes kiőrlésű kenyérrel és szintén sok-sok zöldséggel, salátával. Estére kerüld a cukros, gyorsan felszívódó szénhidrátokat! 

Pihenőnapokon egy könnyű vacsora szintén belefér, fehérjeturmix helyett érdemes kipróbálni étkezés helyettesítőnket, mely alacsony kalóriatartalmú, magas fehérjetartalmú, így segít izmaid megőrzésében. Magas rosttartalma eltelít, finom ízű, felér egy nasival:

http://protein-vitamin.hu/fogyokuras-termekek-4/ultra-loss-shake-30g-6-47

Diétád során figyelj a megfelelő vitaminellátásra, táplálékkiegészítőinkkel kiválóan tudod fedezni vitaminszükségleted.

Üdvözlettel:

Andrea

Szaktanácsadó

 

 

 

Mestery Andrea 2013.06.25 18:30
Ádám
2013.06.18
12:10

Sziasztok!

96 kg vagyok 186 cm magas és szeretnék a súlyomból leadni pár kilót. A táplálkozásomat már úgy alakítottam, ahogy itt a weboldalukon olvastam, de kellene hozzá egy kis segítség, táplálék-kiegészítő formájában. Mit tudnátok ajánlani?

Válaszotokat előre is köszönöm!

Üdvözlettel: Ádám

Kedves Ádám!

Először is örülünk, hogy a honlapunkon olvasott táplálkozási tanácsokat megfogadtad, ez fontos kezdeti lépés! Ahhoz, hogy teljes körű választ adhassak, tisztában kellene lennem azzal, hogy milyen edzést végzel - milyen gyakorisággal. Mivel erről nem írtál sajnos, így egy általánosan jól használható zsírégetőt javaslok számodra második lépésként.

Hatásos megoldást nyújthat egy termogenikus zsírégető, mely anyagcserét fokozó, zsírbontó hatása mellett még élénkít is az edzésekhez:

http://protein-vitamin.hu/fogyokuras-termekek-4/thermo-drine-60-kapszula-2-44

Érdemes kardió edzéseket is beiktatni, melyek alatt L-karnitint használva késleltetheted a savasodást, így kitolhatod a fáradtságérzeted. Az L-karnitin mennyiségét testsúly/kg alapján ajánlott beállítani. 2000 milligrammot javaslok neked, melyet egyadagos és több adagos kiszerelésben is elérhetsz:

http://protein-vitamin.hu/fogyokuras-termekek-4/l-carnitine-ampulla-2000mg-1x25ml-2-41 http://protein-vitamin.hu/fogyokuras-termekek-4/l-carnitine-100-000-liquide-500ml-2-33

A hatékony és egészséges fogyókúrához elengedhetetlen a megfelelő vitamin- és fehérjebevitel, melyet táplálékkiegészítőnkkel kiválóan tudsz fedezni!

Üdvözlettel,

Andrea, szaktanácsadó

Halmosi Krisztián 2013.06.21 08:24
balu
2013.06.18
13:53

Tisztelt Szakértő!

Azzal a kérdéssel fordulnék önhöz, hogy tömegnövelés időszakában, edzés előtt és után mi lenne a legmegfelelőbb szilárd táplálék. Az edzés utáni turmixot követően kb 1 -1,5 óra múlva belefér egy tésztás étkezés vagy inkább a jól megszokott csirke rizs maradjon ? Köszönöm

Kedves Felhasználó!

Edzés előtt 30 perccel gyorsan felszívódó szénhidrátot érdemes fogyasztani,melyet könnyen megemészt és gyorsan fel tud használni a szervezeted, lehet ez például egy banán, vagy egy finom energiaszelet:

http://protein-vitamin.hu/szeletek-27/go-energy-bar-40g-2-187

Tömegnövelő szakaszban, edzés után közvetlenül leggyorsabban a tömegnövelő turmix tölti vissza szervezeted, és adja meg a fejlődéshez szükséges tápanyagokat. Ezen felüli étkezést a napszaktól és a szervezetedtől tenném függővé. Estefelé már nem érdemes túl nagy lakmározást csinálni! :)

Ha gyors az anyagcseréd és gyakran érzel éhségérzetet, mindenképp egyél, akár tésztát hússal, bár a csirke+rizs párosításnak van a szilárd táplálékok közül a legjobb biológiai értéke. A tészta tehát, természetesen napközben és tömegnövelő szakaszban, simán belefér, de lehetőleg durumlisztből, vagy teljes kiőrlésű lisztből készült tésztát használj :)

Üdvözlettel:

Andrea

szaktanácsadó

2013.06.19 19:13
István
2013.06.18
12:36

Tisztelt Címzett

Egész nap normálisan táplálkozok, rendesen időben szétosztva kisebb adagokban. Edzeni este 6 körül szoktam és az edzés után nem nagyon szoktam már enni csak reggel 7-8 fele. A kérdésem az lenne, hogy ezt jól teszem így vagy lényeges lenne az edzés utáni étkezés is? Mennyire zsírosodnék el ha este is ennék? köszönöm a választ előre is!

Kedves István!

Nagyon fontos az edzés utáni étkezés. A szénhidrátokat, amiket elhasznál edzés alatt, mindenképp újra kell tölteni, nem is beszélve a fehérjepótlásról, amire pedig az izmoknak van nagy szüksége, hogy fejlődni tudjanak. A legjobb választás erre egy fehérje turmix (pl. Nitro Gold PRO), némi szénhidrát (CarboX) kiegészítéssel. Egy kanál a fehérjéből és 2-3 evőkanál a szénhidrátból. Ne aggódjon, ettől nem fog elzsírosodni, csak a szükséges tápanyagokat megadni a szervezetének.

Üdvözlettel:

Laci protein-vitamin team

2013.06.19 19:13

Vissza a témakörökhöz

Minden ami sport, minden ami táplálkozás
2019 © Minden jog fenntartva

Impresszum
Telefon:+36204601816
E-mail: info@protein-vitamin.hu
Elérhetõségek